Результати Конкурсу “Кращі декори – 2021”. СУПЕРФІНАЛ. Від 31.01.22

Переможець номінації «Кращий Classic – об’єкт Суперфіналу»

місце№ роликаназвавсього балівконкурсантмістоподарунковий фонд
15Оригінальна копія найвищого класу з порталу каміна
21Мних РоманЛуцьк30 000*

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Переможець номінації «Кращий Loft – об’єкт Суперфіналу»

місце№ роликаназвавсього балівконкурсантмістоподарунковий фонд
17Акцентна стіна у стилі "Карта світу" з елементами Loft у сходинковому марші21,5Стецюк ВолодимирКовель30 000*

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Загальні оцінки журі Конкурсантів “Кращі декори -2021”. СУПЕРФІНАЛ.

№ роликаномінацияназвавсього балів
1ClassicКолони в інтер'єрі коридору оздоблені лавою
18,5
2ClassicКласичне доповнення інтер'єру марморином під венецією в природних тонах
20,5
3ClassicНанесення декоративної штукатурки Lava.
19,5
4ClassicНестандартне викладення венеціанки в художньому напрямку
20
5ClassicСахара классика
18,5
10LoftДитяча у стилі soft loft
21
11Loft"Карта світу"
19,5

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Результати Конкурсу “Кращі декори – 2021”. Осінній сезон. Від 30.11.21

Переможці номінації «Кращий Classic – об’єкт осіннього сезону»

місце№ роликаназвавсього балівконкурсантмістоподарунковий фонд
15Цікаве доповнення lava трафаретним малюнком21Стецюк ВолодимирКовель20 000*
23Імітація мармурового камню "калакатта"
20Глінка Андрій
Славута10 000*
38Швидке нанесення декоративної фарби Magie
19Питель Володимир

Рокитне5 000*

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Переможці номінації «Кращий Loft – об’єкт осіннього сезону»

місце№ роликаназвавсього балівконкурсантмістоподарунковий фонд
110Брутальний санвузол
22Останська Світлана
Кам'янське
20 000*
219Сучасний лофт (soft loft)
21Мних Роман
Луцьк10 000*
311Імітація скелі! Скеля своїми руками!
20Михайло Амелін
Київ5 000*

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Загальні оцінки журі Конкурсантів “Кращі декори -2021”. Осінній сезон.

№ роликаномінацияназвавсього балів
1ClassicСтильна кухня15
2Classic Техніка нанесення LAVA DECOR 14
3ClassicІмітація мармурового камню "калакатта" 20
4ClassicДоторкнись до шовку15
5ClassicЦікаве доповнення lava трафаретним малюнком21
6ClassicШвидко просто красиво / Фонові стіни для офису Satin WEISS FEIDAL 18
7ClassicШвидке нанесення декоративної фарби Magie19
8ClassicАкцентний короб з венеціаки, заполірований як натуральний камінь Сахара Ноір18
9ClassicНюанси і тонкощі в декоруванні гіпсокартонних15
10ClassicПерламутрове оздоблення ресторану у графітовому відтінку 16
11ClassicОздоблення кабінету директора Velvet Dekor (матовий)17
12ClassicСАХАРА. Вспишка
15
13ClassicДекоративне оздоблення + Magie12
14LoftБрутальний санвузол 22
15LoftІмітація скелі! Скеля своїми руками! 20
16LoftПолірований мармур вапняним Antik-kalkdekor Maxi16
17LoftКолотий камінь у класичному стилі18
18LoftАкцентний серпанок19
19LoftЧорний марморін під щітку!17
20LoftСучасний лофт ( soft loft )
21

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Результати Конкурсу “Кращі декори – 2021”. Літній сезон. Від 30.08.21

Переможці номінації «Кращий Classic – об’єкт літнього сезону»

місце№ роликаназвавсього балівконкурсантмістоподарунковий фонд
115Техніка sfumato, satin decor23Михайло АмелінКиїв20 000*
21Все про декоративну штукатурку із світловим іскристим ефектом-LAVA/FEIDAL. TOP_HIT 2021!20Руслан ОсадчийКанів10 000*
310Velvet dekor мокрий шовк в інтер'єрі, специфіка нанесення19Михайло СавочкаКиїв5 000*

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Переможці номінації «Кращий Loft – об’єкт літнього сезону»

місце№ роликаназвавсього балівконкурсантмістоподарунковий фонд
17Техніка бетон, крафт бетон24Михайло АмелінКиїв20 000*
23Стильна студія у стилі Loft23Світлана ОстанськаКам'янське10 000*
316Ефект полірованого каменю22Володимир СтецюкКовель5 000*

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Загальні оцінки журі Конкурсантів “Кращі декори -2021”. Літній сезон.

№ роликаномінацияназвавсього балів
1ClassicВсе про декоративну штукатурку із світловим іскристим ефектом-LAVA/FEIDAL. TOP_HIT 2021!20
2ClassicЛазурит у спальні16
3LoftСтильна студія у стилі Loft23
4LoftКрафт бетон21
5ClassicДизайнери, мега-хіт для вас - SATIN WEISS!/ Краща альтернатива покрасці, майстер-класс з нанесенням.18
6ClassicНебо в хмаринах17
7LoftТехніка бетон, крафт бетон24
8LoftКарта світу18
9ClassicПоетапне нанесення декору17
10ClassicVelvet dekor мокрий шовк в інтер'єрі, специфіка нанесення19
11LoftДекоративний камінь Травертин21
12LoftWhite T17
13ClassicVELVET17
14LoftGray concrete17
15ClassicТехніка sfumato,satin decor23
16LoftЕфект полірованого каменю22

* Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр

Конкурс: “Кращі декори – 2021”

Жюрі конкурсу:

Зирянська Вікторія

Художник, провідний дизайнер інтер’єру,
магістр мистецтв, член Національного комітету
Монако міжнародної асоціації
витончених мистецтв ЮНЕСКО,
член Національної Спілки Художників України,
член Спілки професійних художників Франції.

Гнатюк Олександр

Відомий блогер-декоратор,
засновник каналу
Dekorlab art,
пів-фіналіст проєкту “Ліга Блогерів”
від ТЦ “Епіцентр”

Бовтрук Роман

Провідний фахівець та новатор
у розробці нових
декоративних покриттів,
менеджер систем якості
Компанії “ФАЙДАЛЬ УКРАЇНА”

Поляков Олександр

Провідний майстер-декоратор
ексклюзивних технік
декоративного оздоблення,
в тому числі “неоскальоли”

Ширяєв Дмитро

Провідний майстер-декоратор,
блогер, засновник студії сучасного
декору
Dmitriy Shiryaev Art Studio,
провідний фахівець у стилях
Grunge&Loft

Офіційні умови проведення Конкурсу

«Кращі декори-2021»

Терміни та визначення, використані в Офіційних умовах проведення Конкурсу
«Кращі декори-2021» (надалі – «Офіційні умови»), мають такі значення:

Організатор – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙДАЛЬ УКРАЇНА», що знаходиться за адресою: м. Київ, б-р. В. Гавела 8, корпус 3.
Матеріали – Продукція під ТМ FEIDAL.
Подарунковий фонд:

  • Подарункова картка (сертифікат) на придбання товару в мережі ТЦ Епіцентр .

За 1 місце – карта на 20 000,00 грн
За 2 місце – карта на 10 000,00 грн;
За 3 місце – карта на 5 000,00 грн.
Подарунковий фонд для переможця «Суперфіналу» – карта на 30 000,00 грн.
Учасники (Конкурсанти) – повнолітні фізичні особи – громадяни України, які відповідають вимогам, викладеним у цих Офіційних умовах, та які протягом строку проведення Організаторами Конкурсу виконали усі Офіційні умови.
Переможці – Учасники (конкурсанти), які отримали право на отримання Подарунку, шляхом визначення переможця Конкурсу серед Учасників, що беруть участь в Конкурсі.
Експертна оцінка журі – суб’єктивна думка високопрофесійних спеціалістів з різних сфер, шляхом обрання кращого декору (проекту/матеріалу) ґрунтуючись на теоретичних знаннях декоративного мистецтва та на практичному досвіді, враховуючи тренди сьогодення, а саме фактур та кольорових гам.

Конкурсу «Кращі декори-2021» (надалі – Конкурс) – Конкурс, що проводиться на всій території України, в рамках якого розігруються подарунки за умови виконання дій, зазначених в цих Офіційних умовах.

Номінації:
«Кращий Classiс – об’єкт літнього сезону»;
«Кращий Loft – об’єкт літнього сезону»;
«Кращий Classik – об’єкт осіннього сезону»;
«Кращий Loft– об’єкт осіннього сезону»;
«Кращий Classiс – об’єкт 21»;
«Кращий Loft– об’єкт 21».

Строк проведення Конкурсу на території України*:
«Літній сезон» 15.06.2021 – 30.08 2021рр.(включно).
Термін реєстрації Учасників – З 15.06.2021-26.08.2021 рр.(включно).
Дата оголошення переможців – 30.08.2021 р.

«Осінній сезон» – 01.09.2021 30.11.2021 рр. (включно).
Термін реєстрації учасників – З 01.09.2021-26.11.2021 рр. (включно).
Дата оголошення переможців – 30.11.2021р.

«Суперфінал» – 01.12.2021 – 31.01.2022 рр.
Термін реєстрації учасників – 01.12.2021-20.01.2022 рр.
Дата оголошення переможців – 31.01.2022 р.

Переможці кожної номінації будуть обрані шляхом підсумку експертної оцінки журі**.

1. Загальні умови проведення Конкурсу:

1.1 Конкурс проводиться на всій території України.
Метою проведення Конкурсу є:

  • підвищення пізнаваності продукції ТМ FEIDAL;

  • заохочення майстрів-декораторів щодо демонстрації результатів робіт з матеріалами ТМ FEIDAL;

  • додаткова демонстрація можливостей матеріалів ТМ FEIDAL, різноманіття фактур та відтінків;

  • максимальне залучення та активація цільової аудиторії;

  • актуалізація роботи майстрів;

  • збільшення переглядів відеороликів на офіційних сторінках ТМ FEIDAL;

  • популяризація торгової марки FEIDAL.

    1.2 В період проведення Конкурсу від одного Учасника приймається не більше 5-ти відео/фото в одну номінацію. Кожен відео\фото ролик на участь – різні реалізовані об’єкти.
    1.3 Участь Учасника в Конкурсі припиняється після закінчення строку його проведення.

    2. Право на Участь в Конкурсі:

2.1. Брати участь в Конкурсі можуть громадяни України, які постійно проживають на території України та яким на початок проведення Конкурсу виповнилось 18 (вісімнадцять) років (за умови, що такі особи мають повну діє- та правоздатність).
Увага! Юридичні особи не мають права брати участь в Конкурсі.
До Конкурсу допускаються учасники, які виконали всі обов’язкові умови, для участі. Конкурс не може бути проведений за наявності  менше, ніж 15 зареєстрованих відео-роликів від Учасників.

2.2. Обов’язкові умови для участі в Конкурсі:

  • Кожен Учасник повинен бути учасником партнерської програми «Файдаль-Епіцентр» та мати карту «Вигода» мережі ТЦ Епіцентр;
  • Зробити покупку декоративних матеріалів ТМ FEIDAL (із асортименту: Velvet Dekor, Velvet Dekor шовковисто-матовий, Satin Dekor Weiss, Magie, Lava, Elegant Farbe, Diamant Sand, Sand Farbe, Venedigputz, Veneciano, Strukturputz Antik Dekor mini, Strukturputz Antik Dekor maxi, Antik Kalkdekor mini, Antik Kalkdekor maxi, Travertino, Travertino Kalkputz, MikroZement, Flussig metall, Metallic Farbe, Ambiente Innenspachtel Relief) у мережі ТЦ Епіцентр на суму від 2 000,00 грн. в період червень-грудень 2021р. обов’язково використовуючи при покупці карту «Вигода»;

  • Зняти поетапне відео процесу нанесення матеріалів на об’єкті з фінальним результатом на обсязі та фото інтер’єру. У кадрі обов’язково присутність тари матеріалів ТМ FEIDAL, які використовувалися в роботі, процес нанесення та фінальний результат на стінах. Обов’язкова присутність елементів декору та інтер’єру (освітлення/світильники/люстра, двері, меблі, вазони, тощо..);

  • Заповнити всі пункти реєстраційної форми на сайті, вибрати відповідну номінацію участі за посиланням https://feidal.com.ua/holovna/konkurs/ додати фото чека і посилання на скачування відео-ролика та фото з https://fex.net;

  • За умови подачі більш, ніж одного відео-ролика від одного Учасника, потрібно проходити нову реєстрацію та надати новий чек покупок.

До номінації «Кращий Classic – об’єкт сезону» входять об’єкти, у яких були використані наступні матеріали ТМ FEIDAL та техніки виконання:
Velvet Dekor, Velvet Dekor шовковисто-матовий, Satin Dekor Weiss, Magie, Lava, Elegant Farbe, Diamant Sand, Sand Farbe, Venedigputz, Veneciano у класичних техніках виконання/комбінаціїї матеріалів/трафаретних та авторських тощо.
До номінації «Кращий Loft – об’єкт сезону» входять об’єкти без додавання перламутрових ефектів, у яких були використані наступні матеріали ТМ FEIDAL:
Strukturputz Antik Dekor mini\maxi, Antik Kalkdekor mini/maxi, Travertino, Travertino Kalkputz, MikroZement, Flussig metall у стандартному/класичному/авторському стилях та техніках виконаннях: гротто, карта світу, ефект цегляної кладки, ефект травертину, бетону, арт-бетону, гранжу тощо.

  • Після оголошення результатів Конкурсу кожного із «сезонів», усі відео
    фото Учасників будуть опубліковані на каналі
    FEIDAL Youtube.

Увага! Від одного Учасника приймається не більше ніж 5-ть відео-роликів, кожен відео-ролик – різні реалізовані об’єкти. Об’єкти з подібними сюжетами від одного Учасника вважаються, як один відео-ролик.

2.3. Обов’язкові умови для участі у «Суперфіналі»:

  • Прийняти участь у «Суперфіналі» можуть лише Учасники «літнього» або «осіннього» сезонів;

  • Зняти поетапне відео процесу нанесення матеріалів на об’єкті з фінальним результатом на обсязі та фото інтер’єру. У кадрі обов’язково присутність тари матеріалів ТМ FEIDAL, які використовувалися в роботі, процес нанесення, фінальний результат на стінах та у мебльованому інтер’єрі з декоративними елементами (ваза, квіти, ковдра, тощо);

  • Зробити якісні фото мебльованого інтер’єру з різних ракурсів/кімнат (5-15 фото) та додати їх у монтаж відео;

  • Заповнити всі пункти реєстраційної форми на сайті вибрати відповідну номінацію участі за посиланням: https://feidal.com.ua/holovna/konkurs/

До номінації «Кращий Classic – об’єкт 21» входять об’єкти, у яких були використані наступні матеріали ТМ FEIDAL та техніки виконання:

Velvet Dekor, Velvet Dekor шовковисто-матовий, Satin Dekor Weiss, Magie, Lava, Elegant Farbe, Diamant Sand, Sand Farbe, Venedigputz, Veneciano у класичних техніках виконання/комбінаціїї матеріалів/трафаретних та авторських тощо.
До номінації «Кращий Loft – об’єкт 21» входять об’єкти без додавання перламутрових ефектів, у яких були використані наступні матеріали ТМ FEIDAL:
Strukturputz Antik Dekor mini\maxi, Antik Kalkdekor mini\maxi, Travertino, Travertino Kalkputz, MikroZement, Flussig metall у стандартному/класичному/авторському стилях та техніках виконаннях: гротто, карта світу, ефект травертину, ефект цегляної кладки, бетону, арт-бетону, гранжу тощо.

  • Відео, які приймали участь у попередніх «сезонах» можуть бути прийняті до «Суперфіналу», але обов’язково у адаптованому монтажі і у доповненні з елементами декору та інтер’єру (освітлення/світильники/люстра, двері, меблі, вазони, тощо..) та наданням якісних фото.

  • Після оголошення результатів Конкурсу «Суперфіналу» всі відео учасників будуть опубліковані на каналі FEIDAL Youtube.

Увага! Від одного Учасника приймається не більше ніж 5-ть відео-роликів, кожен відео-ролик – різні об’єкти. Об’єкти з подібними сюжетами від одного Учасника вважаються, як один відео-ролик.

*Колір на фотографії та у відео-ролику може відрізнятись від кольору фактичного, що пов”язано з похибкою кольору монітору, технічними налаштуваннями фотоапаратури та іншими факторами.

2.4.Вимоги до відео-роликів:

  • Готовий відео-ролик 5 -10хв. Фінал відео потрібно доповнити якісними фото реалізованого проекту в загальному плані з елементами декору та інтер’єру (освітлення, меблі, штори, міжкімнатні двері тощо);

  • Сюжет відео-ролика повинен бути складений з усіх етапів нанесення матеріалів ТМ FEIDAL – від ґрунтування до фінішного покриття/шліфування (по-кадрово з описом або озвученням, для прискорення можна використовувати режим прискореної зйомки). Монтаж, звукові ефекти тощо – на розсуд Учасника;

  • Обов’язково демонстрація в кадрі тари/упаковки матеріалів ТМ FEIDAL з логотипом, які використовувалися в роботі, чітка деталізація фактури поблизу не менше 30 сек, відео загального плану реалізованого об’єкту;

  • Відео з наявністю у кадрі логотипів або тари продукції інших компаній не допускаються до участі у Конкурсі;

  • Якість відео-ролика не менше 720 p горизонтальної зйомки. Фото – не менше 2Мб чіткого якісного зображення, загального плану інтер’єр, деталізація фактури та фото із тарою матеріалів ТМ FEIDAL, які були використані під час роботи;

  • Зображення повинно бути чітким, без тремтіння; звук – чіткий, голосний;

  • Відео-ролик, надісланий без монтажу, може бути змонтовано на розсуд фахівців Організатора.

    Увага! Якщо Ви маєте запитання щодо монтажу або зйомки відео-роликів, звертайтеся у приватні повідомлення на сторінках Компанії у соціальних мережах Facebook або Instagram.
    Приклад відео: https://www.youtube.com/watch?v=uFIJxtjz_J0&list=PLI8xuKpU29U5NOprWapEQ6iXXernTqVl 

2.5. Для отримання подарунку Організатори, за вказаним номером мобільного телефону, що є в реєстраційній формі, зв`яжуться з переможцями відразу після оголошення результату Конкурсу. Крім того, Переможці зобов’язані надати скановану копію реєстраційної картки платника податків представникам Організатора на протязі 1(одного) робочого дня від дня, коли Організатор повідомив їх про перемогу.
2.6. Подарунок буде відправлено протягом 20 календарних днів після виконання переможцем умов вказаних в п.2.5.

Увага! Організатор не відповідає за термін доставки подарунків через доставку «Укрпошта» або іншою кур’єрською службою. Подарунок можна отримати також особисто в офісі Організатора чи через представника Організатора за місцем знаходження Переможця.

3. Порядок визначення переможця(ів) :

3.1. Після закінчення реєстрації кожного із «сезонів» усі відео проходять модерацію Організатором Конкурсу та отримують свої порядкові номери.
3.2. Відео для експертної оцінки розміщуються на файлообміннику www.fex.net , без вказання автора. Посилання на них кожен з членів журі отримує на свою електронну адресу.
Експерти оцінюють проєкт відповідно до шкали від 0 до 5 балів ( 0-найгірше; 5 – бездоганно) та виставляють свою експертну оцінку.
3.3. Результати експертної оцінки Організатор отримує на свою електронну адресу та опубліковує на офіційному сайті feidal.com.ua.

Увага! Беручи участь в Конкурсі, Учасник тим самим надає свою згоду щодо усіх умов Конкурсу, зазначених в цих офіційних умовах та на обробку його персональних даних, а також на безоплатне використання його відеороликів в подальшій рекламній діяльності Організатора.

4. Права та обов`язки Організатора:

4.1. Організатор залишає за собою право змінювати умови Конкурсу, дати проведення розіграшу, механізм визначення переможця та асортимент призового фонду. Інформацію про внесені зміни можна буде дізнатися на офіційному сайті feidal.com.ua та на офіційних сторінках у соціальних мережах: https:facebook.com/feidalukraine/. Організатор Конкурсу зобов’язується повідомляти про будь-які заплановані зміни не пізніше, як за 5 робочих днів до запланованої дати змін.
4.2. Організатор Конкурсу не несе жодної відповідальності за не проведення Конкурсу, або не вручення подарунку у випадку настання таких форс-мажорних обставин, як стихійні лиха, пожежі, паводки, воєнні дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у чинному законодавстві, яке діє на території проведення Конкурсу, карантинні заходи, інші непідвласні контролю з боку Організатора Конкурсу обставини.
4.3. Організатор Конкурсу не несе відповідальність за неможливість отримання подарунку учасником Конкурсу з будь-яких причин, які не залежать від Організатора, в т.ч. по причині зазначення Учасником Конкурсу неправильних/або неповних даних (тощо), які необхідні для того, щоб взяти участь в Конкурсі та\або отримання подарунку.
4.4. Організатор Конкурсу не несе відповідальності відносно майбутнього використання подарунку.
4.5. Організатор акції бере на себе зобов’язання, щодо сплати податку на виграш відповідно до чинного законодавства.

5. Прикінцеві положення

5.1. Всі результати Конкурсу є остаточними і оскарженню не підлягають.
5.2. Організатор Конкурсу не вступає у суперечки з-поміж самих Учасників щодо визначення їх претендентом на отримання подарунків.
5.3. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих офіційних умов, і/або питань, неурегульованих цими офіційними умовами, остаточне рішення приймається Організатором Конкурсу відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому, рішення Організатора Конкурсу є остаточним і не підлягає оскарженню.
5.4. Порушення правил проведення Конкурсу або відмова від виконання діючих офіційних умов позбавляє Учасника можливості претендувати на отримання передбаченого чинними офіційними умовами подарунку.
5.5. Приймаючи участь у Конкурсі кожен Учасник тим самим підтверджує свою повну та безумовну згоду на безкоштовне використання відеограми/фотографії з зафіксованими на них особистого зображення Учасника.
5.6. Приймаючи участь у Конкурсі кожен Учасник тим самим підтверджує свою повну та безумовну згоду на безкоштовне використання інформації про себе, в тому числі на обробку персональних даних, Організатором Конкурсу, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою/методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, зображення, відео Учасника, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч., але не обмежуючись, право публікації (в т.ч. його імені і зображення) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором та/або будь-якою третьою особою.