Компанія PPG (PPG Industries, Inc. – американская компанія Fortune 500 та світовий постачальник фарб, покриттів та спеціальних матеріалів) анонсувала колір 2020 року – відтінок «Китайський фарфор». Він був відібраний 20 експертами різних галузей промисловості. Проаналізувавши спосіб життя споживачів, демографию, глобальний та міжкультурний соціальний вплив для визначення кольорових тенденцій 2020 року, фахівці прийшли до висновку, що у світі, де сон – це розкіш, а занепокоєння через стрімкий ритм життя зростає, умиротворений і спокійний колір «Китайський фарфор »- це своєрідна спроба втечі від сучасного рухомого технологіями суспільства.
Відібрані відтінки PPG є суміш кобальту і насичених синіх чорнил, дають відчуття близькості до природи і дозволяють створити атмосферу спокою в будь-якому просторі.
«Споживачі втомилися від сірих відтінків. Їм необхідні кольори, що породжують асоціації з природою і дають відчуття захвату. Синій – найпростіший спосіб відійти від сірого кольору. Кобальтово-синій «Китайський фарфор» – це модний відтінок, який все частіше використовується на ринку автопрому, побутової техніки і в індустрії моди. А глибокий темно-синій тон популярний в дизайні жилих інтер’єрів і готельних приміщень.
В той же час, Інститут кольору Pantone оприлюднив свій прогноз кольорових тенденцій на весну 2020 року. Визначальним в наступному році стане прагнення до швидких змін, інклюзивності та усвідомленості. Продукти будуть все більше відображати природність.
Ключовими для сезону весна-2020 стануть відтінки синього, а джерелом натхнення стане в першу чергу море. Так, важлива коричнева гамма буде включати в себе відтінки сушених водоростей і морських корчів. Білий колір поступиться місцем пісочним тонам, а темні кольори будуть більш глибокими і таємничими, схожими на темні глибини океану. Зелений колір знайде прояв у більш кислотних, прохолодних і насичених киснем тонах.